The Startup Way - Cum folosesc companiile moderne managementul antreprenorial pentru a transforma cultura și a determina dezvoltarea pe termen lungOdata cu The Lean Startup, bestsellerul sau vândut în milioane de exemplare, Eric Ries a lansat o miscare globala.
Concepte precum „produsul minim viabil”, „testarea A/B” si „pivotarea” au schimbat limbajul afacerilor.
Acum, autorul se adreseaza companiilor de toate dimensiunile si ne arata cum poate miscarea startup sa revitalizeze chiar si cele mai mari si mai birocratice organizatii.
Eric se inspira din transformarile unor multinationale precum General Electric si Toyota, a unor titani precum Amazon si Facebook, a unor startup-uri cu crestere spectaculoasa cum ar fi Twilio, Dropbox si Airbnb, dar si a multor alte startup-uri de care – înca – nu s-a auzit.
The Startup Way combina rigoarea managementului general cu abordarea de tipul încercarilor si erorilor repetate specifice startup-urilor.
Este un sistem care poate fi folosit în orice organizatie care urmareste practicarea inovatiei continue, indiferent de marime, vechime sau misiune, chiar si în mediile cu incertitudine crescuta.
The Startup Way este o lectura esentiala pentru liderii, managerii si antreprenorii mari sau mici.
Este o abordare revolutionara care ajuta la crearea unui sistem nou, mai sustenabil, de generare a cresterii pe termen lung si a flexibilitatii: incubarea ideilor bune, transformarea echipelor esentiale în startupuri si încurajarea angajatilor pentru o gândire antreprenoriala.
Seth Godin: „Un viitor clasic al genului, o carte care va inspira mii de companii sa înceapa procesul de reinventare, atât de necesar.”