Strategia oceanului albastru
Strategia oceanului albastru - Cum sa creezi un spatiu de piata necontestat si sa faci concurenta irelevantaStrategia oceanului albastru argumenteaza ca o concurenta pe viata si pe moarte nu duce decât la un ocean rosu însângerat, în care rivalii se lupta pentru un profit în scadere. Bazat pe o analiza a 150 de miscari strategice (acoperind peste 100 de ani si 30 de ramuri industriale), autorii demonstreaza ca succesul durabil vine nu din înfruntarea concurentilor, ci din crearea de „oceane albastre" – noi spatii de piata nevalorificate, pregatite pentru crestere.
Strategia oceanului albastru prezinta o abordare sistematica prin care concurenta devine irelevanta si schiteaza principiile si instrumentele pe care orice organizatie le poate utiliza pentru a crea si a capta propriile oceane albastre. Aceasta editie revizuita si adaugita include:
- O noua prefata a autorilor: „Ajutor! Oceanul meu se înroseste“
- Informatii la zi pentru toate cazurile si exemplele din carte
- Doua capitole noi si un al treilea capitol extins – aliniere, reînnoire si capcane ale oceanului rosu – care raspund la cele mai presante întrebari puse de cititori în ultimii zece ani.
O lucrare de referinta care desfiinteaza gândirea strategica traditionala despre strategie, acest bestseller deschide o cale noua si îndrazneata catre cucerirea viitorului. Considerati-l ghidul vostru în crearea de spatii de piata necontestate, în care concurenta devine irelevanta.
BESTSELLER INTERNATIONAL, ACUM CU O NOUA PREFATA, NOI CAPITOLE SI STUDII DE CAZ ACTUALIZATE
BESTSELLER PE CINCI CONTINENTE
Peste 3,5 milioane de exemplare vândute în întreaga lume
Tradusa în 43 de limbi
Bestseller în topurile revistelor WALL STREET JOURNAL, BUSINESSWEEK SI FAST COMPANY
W. Chan Kim si Renée Mauborgne demonstreaza cum poate fi aplicata Strategia oceanului albastru si propun tactici bazate pe inovatie disruptiva, în special în industrii consacrate, cu o traditie în spate. Cei care au folosit cu succes aceasta strategie au reusit sa transforme din temelii astfel de industrii si sa rastoarne regulile de baza care ghidau activitatea jucatorilor din piata. Recomandam aceasta carte tuturor strategilor, investitorilor si antreprenorilor, dar mai ales acelora care se confrunta cu o competitie acerba în activitatea lor.
Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România