Libraria Bucuresti, numai carti bune
Libraria Bucuresti, numai carti bune
Gaseste puterea sa mergi mai departe

Contul meu

Cosul meu

Relatii Clienti

Cum Cumpar ?
NOUTĂŢI
ÎN LIBRĂRIE
BESTSELLER
TOP 20 VANZĂRI
OFERTE SPECIALE,
COLECŢII ŞI PACHETE
SUPERCĂRŢI
ÎN PREGĂTIRE
Aboneaza-te la newsletter
ANPC
Legile stiintifice ale publicitatii
Legile stiintifice ale publicitatii
Editura: Vidia
Data aparitiei: 2015
Numar de pagini: -
Autor(i): Claude C. Hopkins
Editura: Vidia
Disponibilitate: In stoc

Cartea ?Legile stiintifice ale publicitatii? se ocupa nu de teorii si opinii, ci de principii si fapte temeinic demonstrate. Este conceputa pentru a servi ca manual pentru studenti si ghid pentru toti cei care lucreaza ?n publicitate.

Traim ?ntr-o vreme c?nd publicitatea a atins, ?n m?inile anumitor oameni, statutul unei stiinte. ...
Pret: 27,00 lei
buc.
CARTI » Business, economie, finante » Legile stiintifice ale publicitatii

Legile stiintifice ale publicitatii

Cartea ?Legile stiintifice ale publicitatii? se ocupa nu de teorii si opinii, ci de principii si fapte temeinic demonstrate. Este conceputa pentru a servi ca manual pentru studenti si ghid pentru toti cei care lucreaza ?n publicitate.

Traim ?ntr-o vreme c?nd publicitatea a atins, ?n m?inile anumitor oameni, statutul unei stiinte. Ea se bazeaza pe principii fixe si este, ?n limita rezonabilului, exacta. Cauzele si efectele au fost analizate p?na c?nd au ajuns sa fie ?ntelese ?n profunzime. Metodele corecte au fost demonstrate si stabilite. ?tim ce este cel mai eficient si actionam pornind de la o lege fundamentala.

Cartea ?Legile stiintifice ale publicitatii? se ocupa nu de teorii si opinii, ci de principii si fapte temeinic demonstrate. Este conceputa pentru a servi ca manual pentru studenti si ghid pentru toti cei care lucreaza ?n publicitate. Fiecare afirmatie a fost atent c?ntarita. Nu este un domeniu care sa admita sofisme, teorii sau alte naluciri. E ridicol ca orbii sa-i conduca pe orbi. Ar fi pacat sa se ?nt?mple asa ?ntr-un domeniu care are at?t de multe posibilitati. Succesul este o raritate, succesul maxim este de-a dreptul imposibil daca nu te lasi ghidat de legi imuabile, invariabile ca legea gravitatiei.

Avantajele pe care le ai daca citesti cartea LEGILE STIINTIFICE ALE PUBLICITATII sunt:

- afli care sunt legile practice ?n publicitate
- descoperi principiile psihologiei ?n publicitate
- ?nveti cum sa ?ti faci un nume care sa te propulseze ?n lumea afacerilor
- ?nveti sa stap?nesti arta de a vinde
- aduci mai mult profit ?n firma ta

Daca esti interesat sa faci din pasiunea ta o afacere de succes, atunci ghidul Legile stiintifice ale publicitatii este pentru tine!
Carti scrise de acelasi autor:
Claude C. Hopkins - Viata mea in publicitate (apare in curand - solicita acest produs)
Claude C. Hopkins - Legile stiintifice ale publicitatii

Ce parere ai despre cartea "Legile stiintifice ale publicitatii" ?

Cine a cumparat Legile stiintifice ale publicitatii, a mai cumparat si:
Ce inseamna sa fii un lider bun
Daniel Goleman
Arta de a vorbi in public
Stephen E. Lucas
Drumul tau catre succes. 12 pasi pentru a ajunge la viata pe care o visezi
Brian Tracy
Interfete mai inteligente
Shlomo Benartzi
Abonare newsletter
Relatii clienti
termeni si conditii
Cartea Saptamanii
| Despre noi | Carti Online | Reguli confidentialitate | Sitemap |
© LIBRARIA BUCURESTI ONLINE